Loading...
FAQ2023-04-24T23:49:35+02:00

Preguntes freqüents

Tractem de respondre i aclarir qualsevol dels teus dubtes

PRODUCTE
Quins productes puc trobar a Verdnatura?2022-09-19T18:49:59+02:00

La nostra gama de productes és molt àmplia i es divideix en 8 grans famílies de productes: Flor tallada (natural, seca i preservada), Verds naturals (secs i preservats), Plantes, Producte Artificial, Complements. A més, disposem d’un servei de confecció.

Com s’aplica l’IVA?2022-09-22T16:44:21+02:00

Cada producte té un IVA diferent segons estipula el Ministeri d’Hisenda. Per exemple: la flor tallada tributa amb IVA reduït (10%) i els complements tributen al IVA general (21%).

Com es revisa el gènere?2022-09-15T09:08:42+02:00

Tot el gènere que venem passa per tres nivells de control: a l’origen (productor), a la recepció del gènere en les nostres instal·lacions i abans de ser encaixat.

Una vegada el gènere es enviat dependrà de les condicions de l’agència amb la qual s’envia i de l’època de l’any, el que pateixi més o menys durant el trajecte. Per aquesta raó sempre recomanem, en la mesura que sigui possible, utilitzar el nostre propi servei de repartiment especialitzat i en fred. Més informació.

Quan reposem el gènere?2022-09-15T09:09:14+02:00

Rebem gènere diàriament procedent de diferents parts del món i per diferents mitjans: subhasta holandesa, directe de productor, etc.

PROCÉS DE COMPRA
És necessari fer una comanda mínima?2022-09-15T09:21:07+02:00

No, però aconsellem fer una comanda major de 50€ per no incórrer en despeses extra de preparació.

Per què de vegades no arriba el gènere que he encomanat o reservat?2022-09-15T09:21:58+02:00

Treballem amb un gènere molt delicat que pot sofrir per molts motius en el procés de transport, emmagatzematge…

Afortunadament, disposem d’un equip molt professional que està íntegrament dedicat a donar el millor servei i minimitzar els problemes que puguin sorgir durant el procés.

Amb quina antelació he de fer les comandes?2022-09-15T09:22:47+02:00

Generalment, fins al dia d’abans de rebre la comanda. Així i tot, sempre recomanem no apurar el temps per tal d’evitar incidències en la disponibilitat i preparació.

Quins són els mètodes de pagament?2022-09-15T09:23:18+02:00

Les comandes es poden pagar mitjançant targeta a la web o gestionant un gir bancari mensual.

Puc realitzar les meves comandes per telèfon?2022-09-15T09:25:07+02:00

És recomanable, per tal d’agilitzar el procés, que les comandes es fagin a través de la web o de l’app. En cas de tenir dubtes pots contactar amb el nostre departament comercial.

Puc modificar la meva compra un cop confirmada?2022-09-15T09:26:47+02:00

Sí, pots fer-ho a través del teu comercial fins que la comanda entre en procés de preparació.

Puc realitzar la comanda avui i escollir el dia d’entrega?2022-09-15T09:27:23+02:00

Sí, pots escollir quin dia vols rebre-ho o recollir-ho en configurar la comanda.

ENVIAMENTS
A quines zones hi ha repartiment? Quins dies?2022-09-15T09:15:08+02:00

Repartim de dilluns a dissabte en la pràctica totalitat del territori nacional, França i Portugal. Mitjançant el nostre propi servei de repartiment especialitzat o a través d’agències de missatgeria.

Els ports són addicionals?2022-09-15T09:15:39+02:00

Els ports van inclosos al preu. Aquests varien segons la zona de repartiment, el magatzem de sortida de la mercaderia, el mètode d’enviament i el volum de la comanda.

Puc realitzar la meva comanda per tal que arribi a una hora concreta?2022-09-15T09:16:21+02:00

No. Però sempre farem el possible per ajustar-nos a les necessitats concretes de cada client. Si tens algun dubte sobre aquest tema, pots consultar-nos.

Fins quina hora puc encomanar per tal que arribi l’endemà?2022-09-15T09:17:23+02:00

Depèn del dia de la setmana i de la zona on s’entregui la comanda. No obstant, recomanem que planifiquis les teves compres de manera que no hagis d’ajustar-te a l’últim moment.

El repartidor ha vingut, però jo no estava. Què passa amb la comanda?2022-09-20T06:36:14+02:00

En cas d’estar absent al moment d’entrega de la comanda, s’intentarà localitzar-te per telèfon. En el cas de no poder localitzar-te, contacta amb el teu comercial per tal que t’ofereixi un punt de recollida alternatiu.

POSTVENDA
Quin és el procediment a seguir si no m’arriba el gènere en bon estat?2022-09-19T09:14:33+02:00

En el cas de que el gènere no es rebi en bones condicions, és necessari contactar amb el teu comercial amb la major brevetat possible.

He rebut la meva comanda, però falta un article o he rebut un altre que no havia encomanat. Què puc fer?2022-09-19T09:13:03+02:00

En el cas de que et falti algun article o hagis rebut un altre per equivocació, és necessari contactar amb el teu comercial amb la major brevetat possible.

Quants dies tinc per reclamar el producte que arriba malament des del dia que el rebo?2022-09-19T09:05:54+02:00

El plaç per cursar una reclamació és de 24 h després d’haver rebut la comanda.

ALTRES PREGUNTES
Com puc donar-me d’alta com a client?2022-11-10T07:38:09+01:00

Si ets professional, autònom o estàs donat d’alta com a empresa i et dediques al sector de la flor o de la decoració, pots donar-te d’alta com a client. T’expliquem cómo fer-ho aquí.

Teniu preus especials per majoristes?2022-09-15T09:41:24+02:00

La nostra web sempre mostra tres preus: preu per paquet, preu per caixa/cub i preu de tot l’stock restant. En funció del volum de compra, el preu es redueix.

Puc realitzar alguna compra puntual sent autònom siguent autònom encara que no em dediqui al sector de la flor?2022-09-20T06:41:09+02:00

Encara que venem a professionals (autònoms o empreses), busquem una relació comercial de regularitat amb els nostres clients.

Per tant, si es tracta d’una compra puntual per alguna cosa concreta, recomanem que tractis amb un florista o empresa de decoració que, a més de tenir accés als nostres productes, et podran porporcionar un assesorament personalitzat.

Go to Top