Quin és el procediment a seguir si no m’arriba el gènere en bon estat?
En el cas de que el gènere no es rebi en bones condicions, és necessari contactar amb el teu comercial amb la major brevetat possible.
En el cas de que el gènere no es rebi en bones condicions, és necessari contactar amb el teu comercial amb la major brevetat possible.
En el cas de que et falti algun article o hagis rebut un altre per equivocació, és necessari contactar amb el teu comercial amb la major brevetat possible.
El plaç per cursar una reclamació és de 24 h després d’haver rebut la comanda.
València. Carrer Fenollar, 2, 46680, Algemesí. Madrid. Av. de la Constitución, 3, 28850, Torrejón de Ardoz. Barcelona. Camí del Crist, 33, 08340, Vilassar de Mar. Mallorca. Carrer Licorers, 11, 07141 [...]
Si ets professional, autònom o estàs donat d’alta com a empresa i et dediques al sector de la flor o de la decoració, pots donar-te d’alta com a client. T’expliquem [...]
La nostra web sempre mostra tres preus: preu per paquet, preu per caixa/cub i preu de tot l’stock restant. En funció del volum de compra, el preu es redueix.
Encara que venem a professionals (autònoms o empreses), busquem una relació comercial de regularitat amb els nostres clients. Per tant, si es tracta d’una compra puntual per alguna cosa concreta, [...]
Sí, pots escollir quin dia vols rebre-ho o recollir-ho en configurar la comanda.
Sí, pots fer-ho a través del teu comercial fins que la comanda entre en procés de preparació.
És recomanable, per tal d’agilitzar el procés, que les comandes es fagin a través de la web o de l’app. En cas de tenir dubtes pots contactar amb el nostre [...]